Zpět do obchodu

Registrace

Digitalizace, automatizace a AI v B2B - teorie a praxe zvyšování efektivity

Zveme vás na seminář na téma Digitalizace, automatizace a AI v B2B - teorie a praxe zvyšování efektivity.

 

Digitalizace už dávno není jen o vývoji SW a nákupu HW. Je to kontinuální proces
zavádění technologií a metod propujících obchod, výrobu a marketing. Na semináři
budeme prezentovat konkrétní případové studie úspěšných digitálních projektů
realizovaných v různých typech firem, od výrobních až po gastronomii.

500 Kč
Seminář 1. 10. 2024 Digitalizace, automatizace a AI v B2B teorie a praxe zvyšování efektivity
Novinka Tip

Digitalizace, automatizace a AI v B2B - teorie a praxe zvyšování efektivity

Kód: 273

Detailní popis produktu

 

KDY: 1. října 2024 / 9:00 - 13:00
KDE:  PKF APOGEO Rohanské nábřeží 671/15, Praha 8

 

Co se na semináři dozvíte:

● Jak začít a jak identifikovat příležitosti pro digitalizaci.
● Jaké jsou možnosti financování digitalizačních projektů.
● Proč je UX/CX (zákaznické zkušenosti a cesty) analýza minimálně stejně
důležitá jako ta technická.
● Case study zákaznického portálu průmyslové firmy.

● Case study digitalizace návodů k použití ve firmách zaměřených na vývoj a
výrobu zdravotnických potřeb, pomůcek a zařízení.
● Case study věrnostního systému pro gastronomii
● Case study využití AI pro automatizaci zpravodajství.

Co si vyzkoušíte:

● Praktický trénink: UX/CX analýza

○ Na základě case study, například zákaznického portálu průmyslové
firmy, si účastníci vyzkouší základní metody UX/CX analýzy. Budou se
zaměřovat na mapování zákaznické cesty (customer journey mapping),
identifikaci pain points a navrhování možných řešení pro zlepšení
zákaznické zkušenosti.

● Hands-on session: Automatizace pomocí AI
○ Účastníci dostanou příležitost seznámit se s konkrétními nástroji AI,
které se využívají k automatizaci. Mohou si vyzkoušet vytváření
jednoduchých automatizovaných procesů, například automatické
generování obsahu (překladů, audio, video), reportů a podobně.

Program:


● 09:00 - 09:15 - Úvod a seznámení s programem
● 09:15 - 09:45 - Přednáška: "Úvod do digitalizace: Možnosti a příležitosti"
● 09:45 - 10:00 - Přestávka na kávu
● 10:00 - 10:45 - Přednáška: "Případové studie úspěšných digitálních projektů"
● 10:45 - 11:00 - Přestávka na kávu a výběr workshopu
● 11:00 - 12:00 - Workshop A: Praktický trénink: UX/CX analýza
● 11:00 - 12:30 - Workshop B: Automatizace pomocí AI
● 12:30 - 13:00 - Závěr semináře a networking

Přínos:
Seminář je určen pro CEO, CBO, CMO, CTO a další manageři firem, kteří se zajímají
o technologie a inovace zvyšující efektivitu a zlepšující zákaznickou zkušenost ve
výrobních firmách. Dozvíte se, jak s digitalizací začít, či identifikovat možnosti a
příležitosti. Zároveň si na workshopu vyzkoušíte na vlastní kůži, proč je důležité z
procesů nevynechávat UX/CX analýzu, nebo jaké konkrétní nástroje se využívají k
automatizaci, tzn. ke zefektivnění práce a snížení nákladů například na produkci.

Členové AMSP ČR mají 60% slevu po zadání slevového kódu. Více o členství v AMSP ČR se dozvíte zde: https://amsp.cz/clenstvi-v-amsp-cr/

 

S pozdravem

 

Marie Marková, markova@amsp.cz

Jan Bláha, blaha@amsp.cz

 

V případě dotazů nás kontaktujte na uvedených e-mailových adresách. 

 

KDY: 1. října 2024 / 9:00 - 13:00
KDE:  PKF APOGEO Rohanské nábřeží 671/15, Praha 8

 

Co se na semináři dozvíte:

● Jak začít a jak identifikovat příležitosti pro digitalizaci.
● Jaké jsou možnosti financování digitalizačních projektů.
● Proč je UX/CX (zákaznické zkušenosti a cesty) analýza minimálně stejně
důležitá jako ta technická.
● Case study zákaznického portálu průmyslové firmy.

● Case study digitalizace návodů k použití ve firmách zaměřených na vývoj a
výrobu zdravotnických potřeb, pomůcek a zařízení.
● Case study věrnostního systému pro gastronomii
● Case study využití AI pro automatizaci zpravodajství.

Co si vyzkoušíte:

● Praktický trénink: UX/CX analýza

○ Na základě case study, například zákaznického portálu průmyslové
firmy, si účastníci vyzkouší základní metody UX/CX analýzy. Budou se
zaměřovat na mapování zákaznické cesty (customer journey mapping),
identifikaci pain points a navrhování možných řešení pro zlepšení
zákaznické zkušenosti.

● Hands-on session: Automatizace pomocí AI
○ Účastníci dostanou příležitost seznámit se s konkrétními nástroji AI,
které se využívají k automatizaci. Mohou si vyzkoušet vytváření
jednoduchých automatizovaných procesů, například automatické
generování obsahu (překladů, audio, video), reportů a podobně.

Program:


● 09:00 - 09:15 - Úvod a seznámení s programem
● 09:15 - 09:45 - Přednáška: "Úvod do digitalizace: Možnosti a příležitosti"
● 09:45 - 10:00 - Přestávka na kávu
● 10:00 - 10:45 - Přednáška: "Případové studie úspěšných digitálních projektů"
● 10:45 - 11:00 - Přestávka na kávu a výběr workshopu
● 11:00 - 12:00 - Workshop A: Praktický trénink: UX/CX analýza
● 11:00 - 12:30 - Workshop B: Automatizace pomocí AI
● 12:30 - 13:00 - Závěr semináře a networking

Přínos:
Seminář je určen pro CEO, CBO, CMO, CTO a další manageři firem, kteří se zajímají
o technologie a inovace zvyšující efektivitu a zlepšující zákaznickou zkušenost ve
výrobních firmách. Dozvíte se, jak s digitalizací začít, či identifikovat možnosti a
příležitosti. Zároveň si na workshopu vyzkoušíte na vlastní kůži, proč je důležité z
procesů nevynechávat UX/CX analýzu, nebo jaké konkrétní nástroje se využívají k
automatizaci, tzn. ke zefektivnění práce a snížení nákladů například na produkci.

Členové AMSP ČR mají 60% slevu po zadání slevového kódu. Více o členství v AMSP ČR se dozvíte zde: https://amsp.cz/clenstvi-v-amsp-cr/

 

S pozdravem

 

Marie Marková, markova@amsp.cz

Jan Bláha, blaha@amsp.cz

 

V případě dotazů nás kontaktujte na uvedených e-mailových adresách. 

Kategorie: Všechny akce
Dostupnost: Volno
500 Kč

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Zpět do obchodu